لحظات طلایی لیونل مسی در فصل 15-2014 » دانلود کلیپ فوتبال گلهای فوتبال فروش فیلم فوتبال گل سیتی هایلایت استقلال پرسپولیس HD

مقالات

برای مشاهده متن کامل هر مطلب بر روی ان کلیک کنید

مقالات مرتبط با این مطلب

پربازدیدترین مقالات

لحظات طلایی لیونل مسی در فصل 15-2014

  • نوشته شده توسط sadeghi
  • 7-05-1394, 02:56
  • 2811 بازدید
  • 145 پسند شده
توسط: sadeghi در 7-05-1394, 02:56
لحظات طلایی لیونل مسی در فصل 15-2014

لیونل مسی در فصل 2014-15 روزهای خوبی را پشت سر گذاشت. قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا و کسب جایزه بهترین بازیکن سال جهان از مهمترین افتخارات او در این فصل بود. اما 10 لحظه فراموش نشدنی مسی در این فصل می تواند این لحظات باشد:

در این مطلب قصد داریم نگاهی به بهترین لحظات لیونل مسی در فصل 2014/15 داشته باشیم.

1) شروع طوفانی: این ستاره آرژانتینی در اولین دیدار بارسلونا در لالیگا که با پیروزی 3 بر صفر مقابل الچه همراه شده بود 2 گل تیمش را به ثمر رساند تا برای پنجمین بار متوالی در شروع لیگ گلزنی کرده باشد. این گلزنی باعث شد تا مسی رکورد تلمو زارا را جابجا کند.

2) 250 گل در لالیگا: مسی در دیدار با ایبار که به میزبانی ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شد به 250 گل خود در 285 بازی برای بارسلونا رسید. در آن دیدار بارسلونا به پیروزی 3 بر صفر دست یافت.

3) بهترین گلزن تاریخ لالیگا: مسی با هتریکی که در دیدار با سویا انجام داد رکورد تلمو زارا با 251 گل را شکست و خود را به عنوان بهترین گزن تاریخ لالیگا معرفی کرد. وی تا کنون 286 گل در رقابت ها لالیگا به ثمر رسانده است.

 

 

4) بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا: درست 3 روز بعد از شکست رکورد گلزنی لالیگا، وی در پیروزی 4 بر صفر بارسلونا مقابل آپوئل قبرس نام خود را به عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان معرفی کرد. پیش از این رائول با 71 گل بهترین گلزن این رقابت ها بود. در حال حاضر مسی با زدن 77 گل به همراه کریس رونالدو این عنوان را در اختیار دارند.

5) گلزنی با پای راست: مسی با دو گلی که با پای راست در پیروزی 5 بر صفر بارسلونا مقابل کوردوبا به ثمر رساند آمار گلزنی خود را با پای راست به 9 گل در 12 بازی متوالی رساند. مسی در اصل بازیکن چپ پا است و پای راست وی از دیگر پایش ضعیف تر است.

6) 30 هتریک: مسی در پیروزی 4 بر صفر بارسلونا مقابل لاکرونیا موفق شده هتریک کند و به رکورد سی و امین هتریک خود دست یابد.

 

 

7) مسی مقابل بایرن: مسی با دو گل بسیار زیبایی و یک پاس گلی که مقابل بایرن مونیخ در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند کار بارسلونا برای صعود به فینال لیگ قهرمانان راحت تر کرد. بارسلونا در آن دیدار به برتری 3 برصفر رسید.

8) تعیین کننده قهرمان در ویسنته کالدرون: بارسلونا در هفته سی و هفتم لالیگا اسپانیا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و مسی با تک گلی که در آن دیدار به ثمر رساند بارسلونا را به بیست و سومین قهرمانی لالیگا رساند.

9) شگفتی در فینال کوپا دل ری: مسی دو بار در فینال جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) گلزنی کرد و در پیروزی 3 بر یک تیمش در این فینال، نقش بسیار مهمی داشت. همچنین این ستاره یک گل استثنایی را به ثمر رساند تا مدت ها سوژه رسانه ها بود.

 

 

10) ستاره در برلین: لئو مسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا نمره بالایی دریافت نکرد اما یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان بارسا برای قهرمانی مقابل یوونتوس بود و توانست با کمک به یارانش پنجمین قهرمانی بارسا را در لیگ قهرمانان بدست بیاورد. این کمک را می توانید در گل دوم بارسلونا که توسط سوارز به ثمر رسیده مشاهده کنید.

 

منبع: بخش بین الملل ورزش 11

ارسال نظر

نام:* ایمیل:*
نظر شما:
سوال:
حاصل 16+4 مساوی؟ (به عدد)
پاسخ:*

همه نظراتی که فاقد محتوای تبلیغاتی و یا توهین امیز باشد پس از تایید مدیران سایت منتشر می شوند

بازدید کننده محترم شما هنوز به عضویت درون سایت در نیامده اید , پیشنهاد میکنم درون سایت عضو شوید ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.